Jautājumi par Neste mobilo aplikāciju

Esam apkopojuši biežāk sastopamās situācijas, kādēļ klientam neizdodas aktivizēt Neste mobilo aplikāciju. 

Neizdodas lejupielādēt aplikāciju

Aplikācija lejupielādei iespējota šādās valstīs: Latvija; Lietuva, Igaunija; Somija. Ja tālruņa vai AppStore/ Google Play uzstādījumos norādīta kāda cita valsts, tad aplikāciju nav iespējams lejupielādēt. Šādos gadījumos, lai lejupielāde būtu veiksmīga, aicinām mainīt tālruņa/ AppStore/ Google Play valsts uzstādījumus.

 

Neste karšu klientiem

Neizdodas aktivizēt Neste karti Neste mobilajā aplikācijā?

1. Pārliecinies, ka Tavā viedierīcē ir aktivizēta Smart ID pilnā versija. Šo informāciju vari redzēt Smart ID aplikācijā sadaļā Lietotāja informācija. Ja Tev ir Basic versija, aicinām aktivizēt pilno Smart ID versiju, ar biometrisko identifikāciju. Šeit pieejams video: https://www.youtube.com/watch?v=qagV8DFaUwg

2. Katrram Neste karšu klientam tiek izgatavota virtuālā karte, kas ļauj aktivizēt Neste karti Neste mobilajā aplikācijā. Virtuālai kartei ir jābūt aktīvai, tikai tad iespējams pievienot Neste karti Neste mobilajā aplikācijā. Virtuālās kartes statusu vari uzzināt savā Neste Ekstranets profilā, kur augšdaļā būs redzama informācija par kartēm. Ja virtuālā karte norādīta kā neaktīva, tad to nepieciešams aktivizēt. Gadījumā, ja karte ir deaktivizēta jeb bloķēta, tad aicinām sazināties ar Neste Latvija, rakstot uz neste.kartes@neste.com

3. Ievadot Smart ID aplikācijā nepieciešamo informāciju, neaizmirsti, ka starp abām personas koda daļām jālieto defise jeb strīpiņa. 


 

Bankas karšu klientiem

Neizdodas pievienot bankas karti?

1. Atver Neste mobilo aplikāciju, augšējā labajā stūrī būs zobrata ikona "Iestatījumi". Izvēlies sadaļu "Karšu iestatījumi" -> "Maksājuma kartes" -> "Pievienot jaunu maksāšanas līdzekli" -> "Debetkarte vai kredītkarte" -> Aizpildi pieprasīto informāciju par savu bankas karti. 

 

Pirkuma apmaksa ar Nese mobilo aplikāciju 

Neizdodas norēķināties par pirkumu ar Neste mobilo aplikāciju?

1. Tavu apmaksu par pirkumu ar Neste mobilo aplikāciju var atcelt kāds cits klients pie maksāšanas termināla. Ja neizdodas apstiprināt maksājumu ar Neste mobilo aplikāciju un kāds cits klients atrodas pie maksāšanas termināla, uzgaidi mirklīti,  kad pie apmaksas termināla neviens neatrodas un mēģini vēlreiz.

2. Pārliecinies, ka uzpildes pistole atrodas tai paredzētā vietā. Ja iepriekšējais klients to būs pavirši nolicis, apmaksa ar Neste mobilo aplikāciju neizdosies. Tāpēc pārliecinies, ka tā atrodas tai paredzētā vietā. 

3. Ja interneta savienojums apmaksas brīdī noraustas vai internets ir vājš, norēķini ar Neste mobilo aplikāciju būs traucēti. Tāpēc, ja neizdodas apmaksāt pirkumu ar Neste mobilo aplikāciju, pārliecinies par sava interneta savienojumu. 

4. Pirms uzpildes pārliecinies par sūkņa izvēli un staciju, kuru esi izvēlējies. 

Šeit pieejams video, kā soli pa solim veikt apmaksu ar Neste mobilo aplikāciju: https://www.youtube.com/watch?v=muqt-k5tUOU