PIN kods

Neste degvielas karte ir norēķinu karte, kuras pamatuzdevums ir norēķināties par savu pirkumu. Lai norēķināšanās būtu droša, Neste degvielas karte tiek aizsargāta ar četru ciparu PIN kodu.

Biežāk uzdotie jautājumi: 


Kā varu atjaunot savu PIN kodu, ja esmu to aizmirsis? 

Aizpildi IESNIEGUMS- PIN atjaunošana un nosūti to uz neste.kartes@neste.com

 Oriģinālu sūtīt pa pastu uz Neste Latvija biroju, Bauskas ielā 58a, LV-1004, savukārt, ja iesniegums aizpildīts ar drošu elektronisko parakstu- sūtīt uz e-pasta adresi: neste.kartes@neste.com 

Jauno PIN kodu nosūtīsim pa pastu 

SVARĪGI ZINĀT: 

PIN kodu varam atjaunot, nemainot degvielas karti.

Ja 3 x tiek ievadīts nepareizs PIN kods, tad Neste karte tiek bloķēta automātiski- to vairs nevar izmantot 24 h pie konkrētā sūkņa, kur tika ievadīts nepareizs PIN kods. Pie cita sūkņa vai citā DUS šī karte darbosies.   

 


Kā Neste kartes nozaudēšanas gadījumā varu to bloķēt?

Karti varat bloķēt jebkurā diennakts laikā, zvanot pa tālruni 67092555 vai 80009006. Pēc zvana nepieciešams aizpildīt IESNIEGUMS-karšu bloķēšana un atjaunošana un nosūtīt to uz Neste Latvija biroju, Bauskas iela 58a, Rīga,  LV-1004. 

 


Vai iespējams atbloķēt nobloķētu karti? 

Lejupielādē un aizpildi IESNIEGUMS- karšu atbloķēšana.

Oriģinālu sūtīt pa pastu uz Neste Latvija biroju, Bauskas ielā 58a, LV-1004, savukārt, ja iesniegums aizpildīts ar drošu elektronisko parakstu- sūtīt uz e-pasta adresi: neste.kartes@neste.com 

SVARĪGI ZINĀT: 

Lai atkal izmantotu Neste karti pēc tam, kad tā nobloķēta, nav nepieciešams gatavot jaunu karti – vari vienkārši atbloķēt esošo karti.

 


Kā varu atjaunot savu Neste karti?

Lejupielādē un aizpildi  IESNIEGUMS- karšu bloķēšana un atjaunošana

Oriģinālu sūtīt pa pastu uz Neste Latvija biroju, Bauskas ielā 58a, LV-1004, savukārt, ja iesniegums aizpildīts ar drošu elektronisko parakstu- sūtīt uz e-pasta adresi: neste.kartes@neste.com 

SVARĪGI ZINĀT: 

  • Kartes derīguma termiņš norādīts uz kartes (mm/gg), un tā ir derīga līdz norādītā mēneša pēdējai dienai. 
  • Ja karte ir kaut vienu reizi izmantota pēdējo 3 mēnešu laikā pirms derīguma termiņa beigām, tā tiek izgatavota automātiski un izsūtīta uz Klienta pēdējo norādīto faktisko adresi. 
  • Ja karte nav lietota pēdējo 3 mēnešu laikā pirms derīguma termiņa beigām, tā tiek atjaunota pēc Klientu pieprasījum (atsūtītā iesnieguma).