Klientu atbalsts

 

Par rēķiniem

 

Kā es saņemšu rēķinu?

Rēķins tiks nosūtīts līdz nākamā mēneša 6. datumam uz e-pastu bez maksas vai pa pastu (2.5 EUR + PVN, kas tiks iekļauts rēķinā).

Kā apmaksāt rēķinu?

Ja vēlies apmaksāt Neste degvielas kartes rēķinu vai papildināt savu Neste karti/kartes, veic pārskaitījumu uz kādu no tālāk minētajiem Neste banku kontiem, maksājuma mērķī norādot savu klienta vai līguma numuru. Maksājumi vienas bankas ietvaros tiek apstrādāti vienu reizi stundā darba dienās un darba laikā. Rēķins jāapmaksā līdz nākamā mēneša 15. datumam, maksājuma mērķī norādot klienta vai līguma numuru.

Banku konti, uz kuriem iespējams veikt rēķinu apmaksu

AS Swedbank, konts LV28HABA0001408036200, SWIFT HABALV22

AS SEB Banka, konts LV14UNLA0002005469151, SWIFT UNLALV2X

AS Citadele banka, konts LV96PARX0000113070001, SWIFT PARXLV22

AS Luminor Bank, konta Nr. LV26RIKO0002013212424, SWIFT RIKOLV2X

 

Par karti

 

Es aizmirsu savas Neste kartes PIN kodu

PIN kodu iespējams nomainīt, saglabājot savu karti. Aizpildi un nosūti PIN koda atjaunošanas iesniegumu uz neste.kartes@neste.com un oriģinālu vai ar drošu elektronisko parakstu parakstītu dokumentu pa pastu uz Neste Latvija biroju Rīgā, Bauskas ielā 58a.

PIN koda atjaunošanas iesniegumu atradīsi arī sadaļā- Veidlapas.

Kas ir karšu tipi un pirkumu klases?

Katram karšu tipam ir pieejamas noteiktas produktu un/vai pirkumu klases. Turklāt iespējams arī noteikt diennakts un mēneša tēriņu limitu precīzai un efektīvai autoparka kontrolei. Uzņēmumiem piedāvājam izvēlēties šādas pirkumu klases: PK2 – benzīns, dīzeļdegviela; PK6 – tikai benzīns; PK8 – tikai dīzeļdegviela; PK9 – benzīns, dīzeļdegviela, autopreces, automazgāšana.

Kāds ir kartes derīguma termiņš?

Kartes derīguma termiņš ir norādīts uz kartes (mm/gg), un tā ir derīga līdz norādītā mēneša pēdējai dienai. Ja karte pēdējo 3 mēnešu laikā pirms derīguma termiņa beigām izmantota kaut vai vienu reizi, jauna karte tiks izgatavota automātiski un nosūtīta uz klienta pēdējo norādīto faktisko adresi. Ja karte pēdējo 3 mēnešu laikā pirms derīguma termiņa beigām nav izmantota, tā tiks atjaunota pēc klienta pieprasījuma.

Kā iespējams palielināt vai samazināt kartes limitu?

Aizpildi iesnieguma formu - Limita maiņa un nosūti mums iesniegumu par kartes limita maiņu.

Iesnieguma formu atradīsi arī sadaļā- Veidlapas. 

Kas jānorāda maksājuma uzdevumā, papildinot Neste degvielas karti ar bankas pārskaitījumu?

Ja vēlaties papildināt savu Neste karti, maksājuma mērķī noteikti norādiet Jūsu klienta/līguma numuru.

Vai savam Neste kontam varu pieslēgt vairākas kartes?

Ja Tev nepieciešama papildu Neste karte, lejuplādē,iesnieguma formu -Pasūtīt papildu karti, aizpildi un nosūti mums iesniegumu par jaunas kartes pieslēgšanu jau esošam kontam.

Iesnieguma formu atradīsi arī sadaļā- Veidlapas.

Kā iespējams nobloķēt karti?

Lai nobloķētu savu Neste karti, zvani mums jebkurā diennakts laikā 80009006 vai 66013355. Bet pēc tam lejuplādē iesniegumu, aizpildi to un nosūti mums

 

Citi jautājumi

 

Kā tiek noteiktas atlaides degvielai, norēķinoties ar Neste Bizness degvielas kartēm?

Atlaide tiek piešķirta atkarībā no patērētā degvielas apjoma, piešķirot fiksētu atlaidi vai nosakot vairumtirdzniecības cenu.

Kā rīkoties, ja vēlos pāriet no priekšapmaksas uz pēcapmaksu?

Ja vēlies pāriet no debeta uz kredītu vai palielināt jau esošo kredītu, saglabā veidlapu - Iesniegums kredīta piešķiršanai savā datorā, aizpildi, izdrukā, paraksti un nosūti to pa faksu 66013390 vai ieskenētu uz e-pastu: neste.kartes@neste.com, vai pa pastu uz SIA Neste Latvija biroju Bauskas ielā 58a, Rīgā, LV-1004. Kredīts tiks piešķirts vai palielināts, izvērtējot mūsu līdzšinējo sadarbību un tava uzņēmuma finanšu rādītājus. Mēs sniegsim atbildi par kredītu 10 darba dienu laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Kredīta apstiprināšanas gadījumā tiks sagatavota vienošanās pie esošā līguma. Jaunais kredītlimits būs pieejams pēc parakstīta vienošanās oriģināla saņemšanas mūsu birojā.

Vai iespējams atbloķēt nobloķētu karti?

Lai atkal izmantotu Neste karti pēc tam, kad tā nobloķēta, nav nepieciešams gatavot jaunu karti – vari vienkārši atbloķēt esošo karti – lejuplādē, aizpildi un nosūti mums iesniegumu- kartes atbloķēšana.