Kā pievienot Neste karti Neste mobilajā aplikācijā

Piedāvājam saviem klientiem jaunu maksāšanas veidu- Neste mobilā aplikācija, kas ļauj norēķināties par pirkumu ērti un droši, neizkāpjot no sava auto. 

Aplikācijā kā norēķinu karti ir iespējams pievienot arī Neste karti privātpersonām. 

SVARĪGI! Lai Neste mobilajā aplikācijā pievienotu Neste karti privātpersonām, nepieciešams izmantot Smart ID pilno versiju ar biometrisko identifikāciju. 

Kā pievienot Neste karti privātpersonām Neste mobilajā aplikācijā?

1. Atver aplikāciju viedierīcē un dodies uz sadaļu "IESTATĪJUMI" -> "KARŠU IESTATĪJUMI"

2. Karšu iestatījuma sadaļā, lai pievienotu Neste karti privātpersonām dodies uz sadaļu "Neste/ Privātpersona"

3. Lai pievienotu Neste karti, spied pogu "TURPINĀT"

4. Aplikācija automātiski sinhornizējas ar Smart ID. Lai veiksmīgi pievienotu Neste karti nepieciešama Smart ID pilnā versija ar biometrisko identifikāciju. To varat pārbaudīt savā SmartID profilā sadaļā "Lietotājs" -> "Konta līmenis". Ja konta līmenis definēts "Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts", tad Neste karti būs iespējams pievienot Neste mobilajā aplikācijā. 

Ja konta līmenis definēts "Smart-ID kvalificēts elektroniskais paraksts", tad Neste karti būs iespējams pievienot Neste mobilajā aplikācijā un Smart ID atvērs logu, kur nepieciešams ievadīt personas kodu. Ņem vērā- ievadot personas kodu starp abām daļām nepieciešams likt domuzīmi. 

5. Pēc PIN koda ievades, informāciju nepieciešams apstiprināt ar PIN1 (4 rakstzīmes)

6. Pēc Smart ID PIN1 koda ievades, Smart ID automātiski atvērs Neste mobilās aplikācijas logu, kur nepieciešams ievadīt PIN kodu. ar kuru tiprmāk tiks apstiprināti maksājumi, norēķinoties ar Neste mobilo aplikāciju. 

Pēc PIN koda izveides, aplikācijā Neste karte ir pievienota un var veikt norēķinus ar Neste karti privātpersonām, izmantojot Neste mobilo aplikāciju. 

SVARĪGI! 

  • Pārliecinies, vai Neste karte nav beidzies derīguma termiņš  
  • Katram Neste privātpersonu karšu lietotājam Neste Ekstranets profilā ir pievienota Neste virtuālā karte. Pievienojot Neste mobilajā aplikācijā Neste karti, dati par šo karti atšķirsies no plastikāta kartes datiem. Aplikācijā informācija par karti būs saistīti ar virtuālo Neste karti, kas redzama Neste Ekstranets profilā. 
  • Atlaide, izmantojot Neste mobilo aplikāciju un norēķiniem izmantojot Neste karti, atlaide tiek piešķirta tieši tāda pati, kāda tā ir definēta Neste plastikāta kartei. 
  • Patreiz Neste mobilajā aplikācijā iespējams pievienot tikai Neste karti privātpersonām. 

 


Kā pievienot viedierīcē Smart ID pilno versiju ar biometrisko identifikāciju 

 

 


Visbiežāk pieļautās kļūdas aktivizējot Smart ID

  • Pārliecinies, ka visa ievadītā informācija katrā no Smart ID prasītajiem logiem ir precīza un korekta
  • Tālrunis neatbalsta NFC funkciju. Smart-ID lietotne automātiski pārbaudīs, vai jūsu viedtālrunī ir pieejams NFC atbalsts, un nemaz nepiedāvās biometrisko identifikāciju, kā iespējamo konta autentifikācijas iespēju, ja jūsu viedtālrunis šādu tehnoloģiju neatbalsta. SVARĪGI! Pirms uzsākat biometrisko identifikāciju, pārliecinieties par to, ka ir aizvērtas visas pārējās lietotnes, kurām varētu būt piekļuve NFC skenēšanai!
  • NFC skeneris nespēj nolasīt dokumenta mikroshēmu. Ieteikums ir aizvērt visas lietotnes pirms biometriskās reģistrācijas uzsākšanas. Vēl viens ieteikums būtu novietot savu dokumentu uz kādas stabilas virsmas, piemēram, galda, nevis mēģināt veikt skenēšanu, dokumentu turot rokās. NFC skeneri parasti spēj atrast un nolasīt biometrisko mikroshēmu arī gadījumā, ja dokuments ir apgriezts otrādi vai novietots slīpi. Ja jūsu tālruņa skeneris nespēj atrast un nolasīt mikroshēmu, mēģiniet skenēt dokumentu no otras puses, vai novietot pasi uz stabilas virsmas atvērtā veidā. Ja jūsu dokuments ir ievietots apvalkā, vāciņos vai makā, pirms skenēšanas izņemiet to ārā! Nesteidzieties, dodiet savam NFC skenerim pietiekami daudz laika, lai nolasītu jūsu datus.Ja skenēšana vēl joprojām neizdodas, visticamāk, problēma ir tālruņa skenera programmatūrā. Tikai ļoti retos gadījumos varētu būt bojāta jūsu dokumenta biometriskā mikroshēma – šādā gadījumā vienīgais risinājums ir pieteikšanās jauna identifikācijas dokumenta saņemšanai.
  • Biometriskās reģistrācijas procesa laikā, Smart ID sistēmai ir jāpārliecinās par to, ka persona, kura izmanto dokumentu, atbilst personai, kas ir redzama dokumenta fotoattēlā – līdzīgi, kā bankas darbinieki pārbauda jūsu dokumentus bankas filiālē. Taču šajā gadījumā ir viena būtiska atšķirība: bankas darbinieki sarunās ar klientu pavada ievērojami ilgāku laiku, kas dod tiem iespēju pārbaudīt klienta identitāti, savukārt mūsu sistēmai atvēlētais laiks un pieļaujamās atkāpes ir ievērojami mazākas. Uztveriet pašbildes uzņemšanu reģistrācijas procesa laikā nopietni! Lai jūsu tālrunī būtu iespējams uzņemt atbilstošas kvalitātes fotogrāfiju, jums ir jāatrodas labi apgaismotā telpā ar nekustīgu fonu. Neuzņemiet attēlu vietās, kurās ir vairāki cilvēki, kustīgs fons vai, ja aiz jums atrodas kādi izgaismoti ekrāni (piemēram, reklāmas stendi, televizori vai datori). Turiet roku nekustīgu. Atspiediet roku pret galdu vai skapi lielākai stabilitātei, kā arī pārliecinieties par to, ka kameras objektīvs ir tīrs utt.
    Neraizējieties par to, lai jūs fotoattēlā “izskatītos labi”. Šis pašbildes solis ir nepieciešams tikai, lai pārbaudītu jūsu identitāti, un šīs fotogrāfijas nekad un nekur netiks izmantotas citiem mērķiem. Tāpēc, neuztraucieties par saburzītu kreklu, perfektu meikapu vai sabužinātiem matiem – tam nav nekādas nozīmes! 

Papildu informācija par Smart ID pieejama šeit: https://www.smart-id.com/lv/