Jautājumi par Neste mobilo aplikāciju
Esam apkopojuši biežāk sastopamās situācijas, kādēļ klientam neizdodas aktivizēt Neste mobilo aplikāciju.
APLIKĀCIJU NEIZDODAS LEJUPIELĀDĒT
Aplikācija lejupielādei iespējota šādās valstīs: Latvija; Lietuva, Igaunija; Somija. Ja tālruņa vai AppStore/ Google Play uzstādījumos norādīta kāda cita valsts, tad aplikāciju nav iespējams lejupielādēt. Šādos gadījumos, lai lejupielāde būtu veiksmīga, aicinām mainīt tālruņa/ AppStore/ Google Play valsts uzstādījumus.
NESTE KARŠU KLIENTIEM
Neizdodas aktivizēt Neste karti Neste mobilajā aplikācijā
1. Pārliecinies, ka Tavā viedierīcē ir aktivizēta Smart ID pilnā versija. Šo informāciju vari redzēt Smart ID aplikācijā sadaļā Lietotāja informācija. Ja Tev ir Basic versija, aicinām aktivizēt pilno Smart ID versiju, ar biometrisko identifikāciju. Šeit pieejams video: https://www.youtube.com/watch?v=qagV8DFaUwg
2. Katrram Neste karšu klientam tiek izgatavota virtuālā karte, kas ļauj aktivizēt Neste karti Neste mobilajā aplikācijā. Virtuālai kartei ir jābūt aktīvai, tikai tad iespējams pievienot Neste karti Neste mobilajā aplikācijā. Virtuālās kartes statusu vari uzzināt savā Neste Ekstranets profilā, kur augšdaļā būs redzama informācija par kartēm. Ja virtuālā karte norādīta kā neaktīva, tad to nepieciešams aktivizēt. Gadījumā, ja karte ir deaktivizēta jeb bloķēta, tad aicinām sazināties ar Neste Latvija, rakstot uz neste.kartes@neste.com.
3. Ievadot Smart ID aplikācijā nepieciešamo informāciju, neaizmirsti, ka starp abām personas koda daļām jālieto defise jeb strīpiņa.
BANKAS KARŠU KLIENTIEM
Neizdodas pievienot banku karti
1. Atver Neste mobilo aplikāciju, augšējā labajā stūrī būs zobrata ikona "Iestatījumi". Izvēlies sadaļu "Karšu iestatījumi" -> "Maksājuma kartes" -> "Pievienot jaunu maksāšanas līdzekli" -> "Debetkarte vai kredītkarte" -> Aizpildi pieprasīto informāciju par savu bankas karti.
Neatradi atbildi uz sev interesējošu jautājumu? Uzdod jautājumu mums un mēs Tev tuvākā laikā atbildēsim!
https://www.neste.lv/lv/uzdot-jaut%C4%81jumu