14.2.2018 - 8:45

“Neste” ievieš PVN atgūšanas pakalpojumu uzņēmumiem

Lai padarītu vienkāršāku PVN atgūšanas procesu un atvieglotu korporatīvo klientu ikdienu, “Neste” ir ieviesusi automātisku PVN atgūšanas pakalpojumu par iegādāto degvielu. Pateicoties jaunajam pakalpojumam, klienti ievērojami ietaupīs laiku PVN atgūšanai.

Izvērtējot sava uzņēmuma vajadzības, klientiem ir iespēja izvēlēties vienu no trim PVN atgūšanas pakalpojuma komplektiem – pašapkalpošanās, standarta un ātro pakalpojumu.

1. Pašapkalpošanās pakalpojums paredz, ka pirkuma laikā, reģistrējot “Neste” karti, “Neste” apkopos visus degvielas pirkumus un ik mēnesi nosūtīs PVN rēķinu, bet klientam pašam būs jāveic dokumentu noformēšana PVN atgūšanas procesam.

2. Standarta pakalpojuma gadījumā “Neste” nodrošinās pilnu PVN atgūšanas pārvaldību, iesniedzot pieprasījumu PVN atgūšanai klienta vārdā, un klients PVN atmaksu saņems bankas kontā pēc samaksāto nodokļu aprēķināšanas un apstiprinājuma saņemšanas, kas ierasti notiek četru mēnešu līdz divu gadu laikā.

3. Ātrais pakalpojums nodrošinās pilnu PVN atgūšanas pārvaldību un garantētu PVN atmaksu 14 dienu laikā.

“Mēs nepārtraukti analizējam biznesa tendences, klientu vajadzības un meklējam mūsdienīgus risinājumus, lai nodrošinātu vēl augstākas kvalitātes servisu, atvieglojot mūsu klientu ikdienu. Izmantojot “Neste” PVN atgūšanas pakalpojumu, klienti ievērojami ietaupīs savu laiku, kuru varēs veltīt biznesa vai savu personīgo mērķu īstenošanai, jo mūsdienu dinamiskajos apstākļos laiks ir liela vērtība,” norāda SIA “Neste Latvija” ģenerāldirektors Artu Airiainens.

PVN atgūšanas pakalpojums ir pieejams visās Eiropas valstīs, un PVN atmaksa tiks veikta atbilstoši katras valsts likumdošanai.

Papildu informāciju par pakalpojumu var iegūt rakstot uz e-pastu: neste kartes@neste.com.