Neste mobilā aplikācija

Piedāvājam saviem klientiem jaunu maksāšanas veidu- Neste mobilā aplikācija, kas ļauj norēķināties par pirkumu ērti un droši, neizkāpjot no sava auto. 

Lietotne ir bez maksas un tā ir pieejama latviešu, igauņu, lietuviešu, zviedru, angļu un somu valodā. Lai ar mobilo aplikāciju būtu iespējams norēķināties- nepieciešams aktivizēt mobilos datus. 


Operētājsistēmas saderība:

• iPhone: iOS 11* vai jaunāka versija
• Android: versija 4.1 vai jaunāka

Lejupielādējiet Neste aplikāciju šeit:

* Lai Neste mobilajā aplikācijā pievienotu Neste karti, nepieciešams izmantot Smart ID ar stingro autentifikāciju. Saderība ar operētājsistēmu: iPhone iOS 13 vai jaunāka versija.


Kā reģistrēties Neste mobilajā aplikācijā un pievienot banku karti? 

1. Lejupielādē Neste mobilo aplikāciju App Store vai Google Play

2. Atver aplikāciju savā telefonā un sāc reģistrāciju. 

3. Izvēlies valsti, kurā uzpildies visbiežāk

4. Izveido kontu, spiežot "Esmu jauns lietotājs" vai pieraksties ar savu jau esošo Neste Ekstranets e-pastu un paroli

5. Ievadi savu telefona numuru

6. Ievadi savu vārdu, uzvārdu un e-pastu

7. Izveido paroli no vismaz 6 simboliem un apstiprini to

8. Iepazīsties ar Lietošanas noteikumiem un Privātuma politiku, spied "SAGLABĀT"

9. Spiežot "Debetkarte vai kredītkarte", pievieno bankas karti, ar kuru norēķināsies. Ievadi informāciju par bankas karti un apstiprini to 

10. Izveido PIN kodu, ar kuru turpmāk aplikācijā apstiprināsi maksājumus. Apstiprini jauno PIN kodu, ievadot to vēlreiz

11. Atļauj aplikācijas piekluvi savai atrašanās vietai, lai saņemtu informāciju par tuvākajām Neste DUS

12.Reģistrācija veikta un turpmāk vari lietot Neste mobilos maksājumus  

VIDEO: Kā reģistrēties Neste mobilajā aplikācijā?


VIDEO: Kā norēķināties ar Neste mobilo aplikāciju? 

 

 


Kā pievienot Neste mobilajā aplikācijā Neste karti privātpersonām? 

1. Atver aplikāciju savā viedierīcē

2. Dodies uz sadaļu "Karšu iestatījumi"

3. Sadaļā "Maksājumu kartes", spied "Pievienot jaunu karti"

4. Izvēlies "Neste karte/Privātpersona"

5. Spied pogu "Turpināt"

6. Lai pievienotu aplikācijā savu Neste karti, nepieciešams veikt stingro autentifikāciju, izmantojot Smart ID. Pārliecinies, ka viedierīcē ir aktivizēta Smart ID pilnā versija ar biometrisko identitātes pārbaudi. To vari pārbaudīt Smart ID aplikācijā sadaļā "Lietotāja informācija". Ja lietotājam ir pilnā Smart ID versija, tad lietotāja konta līmenis definēts- Smart ID kvalificēts elektroniskais paraksts.  Ja konta līmenis definēts citādāk, tad Neste karti nav iespējams pievienot. 

 

 


VIDEO: Smart-ID reģistrācija izmantojot automātisko biometrisko identitātes pārbaudi 

 


Manā viedierīcē nav aktivizēta Smart ID aplikācijā. Kā varu piereģistrēties?

Lai Neste mobilajā aplikācijā pievienotu Neste karti, aicinām aktivizēt viedierīcē Smart ID pilno versiju ar biometrisko identifikāciju. Lai piereģistrētu pilnas piekļuves Smart-ID kontu, jums:

- ir jābūt Igaunijas, Latvijas vai Lietuvas nacionālajam identifikācijas numuram (uzziniet vairāk par Smart-ID konta reģistrāciju ar Latvijas jaunā parauga personas kodu)
- jāatbilst Smart-ID izmantošanas vecuma ierobežojumiem. 

Smart ID reģistrācijas links pieejams šeit: https://portal.smart-id.com/register 


Neizdevās aplikācijā pievienot Neste karti privātpersonām? 

  • Pārliecinies, ka viedierīcē ir aktivizēta Smart ID pilnā versija ar biometrisko identitātes pārbaudi. To vari pārbaudīt Smart ID aplikācijā sadaļā "Lietotāja informācija". Ja lietotājam ir pilnā Smart ID versija, tad lietotāja konta līmenis definēts- Smart ID kvalificēts elektroniskais paraksts.  Ja konta līmenis definēts citādākl, tad Neste karti nav iespējams pievienot. 

  • Lai viedierīcē aktivizētu pilno Smart ID versiju, aicinām skatīt šo video- Smart ID pilnās versijas aktivizācija
  • Smart ID aplikācijā personas kods jāievada ar domuzīmi starp abām personas koda daļām. 
  • Pārliecinies, ka Neste kartes derīguma termiņš ir aktīvs
  • Ja Neste mobilajā aplikācijā sadaļā "Karšu iestatījumi" -> "Maksājumu un lojalitātes kartes" neparādās sadaļa "B2C", aicinām Google Play vai AppStore atjaunot (update) aplikāciju.

 


SVARĪGI: 

  • Aplikācija lejupielādei iespējota šādās valstīs: Latvija; Lietuva, Igaunija; Somija. Ja tālruņa vai AppStore/ Google Play uzstādījumos norādīta kāda cita valsts, tad aplikāciju nav iespējams lejupielādēt. Šādos gadījumos, lai lejupielāde būtu veiksmīga, aicinām mainīt tālruņa/ AppStore/ Google Play valsts uzstādījumus.
  • Lejupielādējot un instalējot šo aplikāciju, sekojiet līdzi norādījumiem, kas parādās pašā lietotnē. 
  • Aplikācijā kā norēķinu karti varat pievienot banku karti un/ vai Neste karti privātpersonām.
  • Ja Neste plastikāta karti apvienoji ar Mans Rimi karti, Neste mobilajā aplikācijā informācija par Mans Rimi karti ir jānorāda manuāli. To vari izdarīt Neste mobilajā aplikācijā sadaļā "Lojalitātes kartes". Informējam, ka Mans Rimi uzkrātie punkti netiek atspoguļoti Neste izdotajā čekā. Mans Rimi uzkrātos punktus var redzēt katra klienta Mans Rimi profilā. 

  • Ja ģimenē uz vairākiem cilvēkiem tiek izmantota viena Neste plastikāta karte, taču Neste mobilo aplikāciju vēlas izmantot vairāki ģimenes locekļi, tad aktivizējot Neste karti Neste mobilajā aplikācijā, Smart ID norādiet tās personas datus, uz kuras vārda tika slēgts Neste līgums. 
  • Citadele bankas karšu klienti aicināti Smart ID aplikāciju aktivizēt viedierīcēs pašam (skatīt informāciju ŠEIT ) vai dodoties uz kādu no Swedbank; Luminor vai SEB banku filiālēm.
  • Lai veiksmīgi aktivizētu darījumu, pārliecinies, ka cits klients neveic norēķinu par darījumu pie maksāšanas termināla. Tā kā maksāšanas termināls ir saistīts ar mobilo aplikāciju, tad gadījumā, ja cits klients veic apmaksu par pirkumu pie termināla, aktivizēt norēķinu ar Neste mobilo aplikāciju nav iespējams. 

Swedbank un Citadele banku karšu klienti var izvēlēties, kuru no ieguvumiem vēlas saņemt: 

  • Ja vēlaties saņemt banku kartes ieguvumu, aicinām doties pie maksas termināla un nospiest pogu, kas norāda, ka vēlaties saņemt banku kartes sniegto ieguvumu. 
  • Ja vēlaties uzkrāt Mans Rimi naudu, taču norēķinam izmantot banku karti, tad maksas terminālī nepieciešams nospiest pogu, kas norāda, ka vēlaties saņemt Mans Rimi naudu. 

Neatradi atbildi uz sev interesējošu jautājumu? Apskati biežāk uzdoto jautājumu un atbilžu sarakstu ŠEIT

Tā kā aplikācija ir izstrādes procesā un mēs uzlabojam to, lai tā būtu ērta un viegli lietojama mūsu klientiem, mēs ļoti novērtēsim Jūsu sniegto atsauksmi. To varat izdarīt šeit - Iesniegt atsauksmi