21.3.2016 - 8:19

“Neste Oil ” sociālajā kampaņā “Piesprādzējies, lai piedzīvotu” aicina novērtēt dzīves skaistākos mirkļus

Rīga. Šodien, 21.martā, lielākais automātisko degvielas uzpildes staciju tīkls “Neste Oil” uzsāk sociālo kampaņu “Piesprādzējies, lai piedzīvotu” ar mērķi uzrunāt gados jaunāku auditoriju par drošības jostas izšķirošo nozīmi un spēju glābt dzīvību auto sadursmes gadījumā.  Kampaņa pozitīvā un draudzīgā veidā atgādinās, ka bieži, lai turpinātu piedzīvot skaistas un spilgtas emocijas, pietiek ar pavisam nedaudz – vienu klikšķi drošības jostas stiprinātājā. Kampaņu “Neste Oil” īsteno sadarbībā ar “CSDD”, “Rimi Latvija” un “Zelta Zivtiņa”.

“Piesprādzējies, lai piedzīvotu” centrālais komunikācijas elements ir video klips, kas atsauc atmiņā brīžus, kuru dēļ mēs dzīvojam – tā ir pirmā iemīlēšanās, jaunības baudīšana, ar nozīmīgākajiem cilvēkiem pavadītais laiks un dzīves lielie notikumi – kāzas, jubilejas, bērnu pirmie soļi. Šos vienreizēji skaistos brīžus bieži vien uztveram kā pašsaprotamus, aizmirstot, cik viegli tos pazaudēt vienā acumirklī. Tādēļ “Neste Oil” atgādina – “piesprādzējies, lai piedzīvotu”.

“Gan Latvijā, gan pasaulē nereti šāda veida kampaņas ir tendētas uz zināmu iebiedēšanu, un bieži vien pamatoti – bailes dabiski ir spēcīgs motivācijas instruments. “Neste Oil” mēģinās mainīt sabiedrības, bet jo īpaši jauniešu, uzvedību, uzsverot pozitīvo, aicinot to piedzīvot. Tuvojas pavasaris un vasara, un tiem līdzi nāks neaizmirstami piedzīvojumi un spēcīgas emocijas. Baudīsim šo laiku, atceroties, ka sekundes desmitdaļā izskanējušais klikšķis, ko dzirdam piesprādzējoties, var noteikt, vai arī turpmāk mums šādi mirkļi vēl būs,” aicina Ilze Pērkone, Neste Latvija” mārketinga un sabiedrisko attiecību vadītāja.

“Pēc CSDD datiem, pēc pagājušajā gadā organizētās vērienīgās kampaņas “Dzīvības josta” par 6% pieauga drošības jostas lietotāju skaits, veidojot nu jau 80%. Tas ir labs rādītājs, taču mums vēl paliek piektā daļa autobraucēju un viņu līdzbraucēju, kas pakļauj sevi briesmām ikreiz, kad braucot neizmanto drošības jostu. Tādēļ mēs turpinām aktualizēt šo problēmu, meklējot arvien jaunus veidus, kā efektīvāk uzrunāt sabiedrību, un šoreiz to darām, uzsverot pozitīvas emocijas un priecājamies, ka arī privātuzņēmēji atbalsta un turpina risināt satiksmes drošības tēmas” skaidro CSDD pārstāvis CSDD direktora vietnieks Ēriks Piternieks.